Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Echopraktijk Zeeland streeft naar hoge kwaliteit en persoonlijke aandacht. Wij doen onze uiterste best om iedereen goed en naar tevredenheid van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het gebeuren dat dit toch niet helemaal verloopt zoals je had gewild of gehoopt. Laat ons dat dan weten, en blijf er niet me lopen. Wij zoeken, samen met jou, naar een oplossing.
Wat wordt er met je klacht gedaan?
Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent over onze echopraktijk. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht zorgvuldig af te handelen. Ook zou je klacht een reden kunnen zijn om te onderzoeken of wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Waar kun je terecht?
Klachten of suggesties meld je op de volgende manier:
– Stuur een email naar: info@echopraktijkzeeland.nl
– Vermeld je naam, geboortedatum en telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken
– Na ontvangst zullen wij je klacht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
In eerste instantie proberen we via een persoonlijk gesprek een oplossing te bieden. Ben je niet tevreden over het resultaat van het gesprek dan verwijzen we je door naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hulp van de klachtenfunctionaris is gratis.
Ben je er niet uitgekomen met ons? Stuur dan een email naar: info@klachtenregeling.nl